FAQ - Najczęściej zadawane pytania

ZAMÓWIENIA

Każde zamówienie realizujemy na bieżąco. Zazwyczaj po otrzymaniu płatności
pakowanie oraz wysyłka nie przekracza 1 dnia roboczego. Zamówienia złożone w weekend i
święta realizowane są następnego dnia roboczego. Maksymalny czas realizacji zamówienia
to 14 dni.
Jeżeli chcesz otrzymać informację o statusie zamówienia skorzystaj z formularza
kontaktowego znajdującego się na stronie readytopole.pl\kontakt.

Każdy produkt, który nie spełnia oczekiwań może zostać zwrócony bądź wymieniony na
inny. Nie posiadamy stałej ekspozycji, gdzie można przymierzyć nasze produkty, ale bardzo
często tworzymy wydarzenia, gdzie pojawiają się nasze ubrania. Podczas eventów
przeprowadzanych przez nas jest możliwość przymiarki oraz zakupu. Zapisz się do
newslettera oraz śledź nasz Instagram i Facebook, aby być na bieżąco z wszystkimi
wydarzeniami.

Wszelkich zmian w zamówieniu można dokonać jedynie przed nadaniem przesyłki. Po
przekazaniu informacji do firmy kurierskiej nie ma możliwości na wprowadzenie zmian, ale
można dokonać zwrotu zamówionego produktu.
Wszystkie niezbędne informacje jak dokonać zwrotu lub wymiany zakupionych
produktów znajdują się na stronie readytopole.pl\zwroty.

PŁATNOŚCI

W sklepie Ready to pole możesz dokonać płatności za swoje zamówienie na kilka
sposobów. Poniżej znajduję się lista dostępnych możliwości:
– Blik
– PayPal
– Przelewy24
– Przelew tradycyjny
– Za pobraniem
Korzystając z przelewu tradycyjnego należy pamiętać, aby w tytule umieścić numer zamówienia. Nie umieszczenie numeru zamówienia w tytule przelewu może skutkować wydłużeniem czasu realizacji zamówienia.

Wyboru płatności można dokonać jednokrotnie podczas zakupu. W celu zmiany sposobu płatności należy anulować dotychczasowe zamówienie korzystając z formularza kontaktowe readytopole.pl/kontakt, a następnie złożyć nowe zamówienie.
Jeżeli nie satysfakcjonują Cię możliwe sposoby płatności prosimy o kontakt poprzez formularz kontaktowy readytopole.pl/kontakt.

Płatności w naszym sklepie realizowane są przez operatorów zewnętrznych i nie mamy bezpośredniego wpływu na dostępność tych usług. Stale staramy się powiększać ilość sposobów w jaki możesz opłacić swoje zamówienia.
Jeżeli nie jesteś w stanie dokonać płatności za swoje zamówienie za pomocą dostępnych sposobów płatności skontaktuj się z nami korzystając z formularza kontaktowego readytopole.pl/kontakt.

DOSTAWA

Dostawy produktów realizujemy na kilka sposobów. Wszystkie aktualne opcje znajdziesz w zakładce readytopole.pl/dostawa.
Zamówienia o wartości powyżej 300 zł wysyłamy z darmową dostawą do Paczkomatu.

Nadanie produktów do wysyłki z naszego sklepu zazwyczaj nie przekracza 1 dnia roboczego. Maksymalny czas realizacji zamówienia to 14 dni. W zależności od wybranej opcji dostawy czas realizacji może się nieznacznie różnić. Informację o przewidywanym czasie dostarczenia przesyłki otrzymasz od firmy kurierskiej, która została wybrana podczas zakupu.

Numer listu przewozowego przekazywany jest w wiadomości e-mail po nadaniu przesyłki. Dostępność informacji o Twojej przesyłce zależy od wybranego dostawcy podczas składania zamówienia.

Wysyłamy nasze produktu w obrębie całej Europy. W celu zamówienia produktu poza granice Polski prosimy o kontakt poprzez formularz kontaktowy readytopole.pl/kontakt. Przed realizacją zamówienia z wysyłką poza granice Polski musimy określić koszy wysyłki i doliczyć go do ceny zakupionych produktów.

Jeżeli kurier dostarczył paczkę z widocznym uszkodzenie opakowania, prosimy o nie przyjmowanie jej od kuriera i kontakt za pomocą formularza kontaktowego readytopole.pl/kontakt z informacją zwrotną. Nadamy kolejną paczkę z Państwa zamówieniem, a problem z uszkodzoną paczką rozwiążemy z firmą kurierską. Jeżeli uszkodzona paczka została przyjęta, to po sprawdzeniu czy produkty wewnątrz są także uszkodzone, należy niezwłocznie skontaktować się z nami w celu udokumentowania uszkodzenia i rozpoczęcia procesu reklamacji w firmie kurierskiej. Prosimy wykonać dobrej jakości zdjęcia uszkodzonej odzieży oraz użyć formularza kontaktowego readytopole.pl/kontakt oraz opisać zaistniałą sytuację.

Realizacja zamówień zazwyczaj od zakupu do dostarczenia produktów nie powinna przekraczać kilku dni roboczych. W zależności od okresu w jakim dokonywany jest zakup (np. okres świąteczny) czas realizacji zamówienia oraz dostawy może nieznacznie się wydłużyć. W przypadku kiedy dostawa produktów nie została zrealizowana w ciągu 14 dni roboczych prosimy o kontakt poprzez formularz kontaktowy readytopole.pl/kontakt.

ZWROTY I REKLAMACJE

Każdy produkt kupiony w sklepie Ready to pole podlega zwrotowi w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Wszystkie niezbędne informacje jak dokonać zwrotu lub wymiany zakupionych produktów znajdują się na stronie readytopole.pl\zwroty. Produkty, które zamierzasz zwrócić lub wymienić nie mogą posiadać śladów użytkowania oraz muszą posiadać oryginalną metkę. Natomiast opakowanie, w którym wysyłamy produkty nie musi być zwracane. Koszt przesyłki w ramach zwrotu lub wymiany produktu ponosi klient.

Wszystkie produkty w naszym sklepie po procesie produkcji są sprawdzane w celu zadbania o jak najwyższą jakość wykonania. Jeżeli otrzymany przez Ciebie produkt posiada wadę skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego readytopole.pl/kontakt w celu rozwiązania problemu.

Prosimy o pilny kontakt z nami korzystając z formularza kontaktowego readytopole.pl/kontakt. Zweryfikujemy Twoje zamówienie, aby zidentyfikować problem. Dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie zamówienia były realizowane z najwyższą jakością, dlatego zajmiemy się Twoim zgłoszeniem niezwłocznie.

Przesyłki ze zwrotami są obsługiwane na bieżąco. Po weryfikacji zwracanego zamówienia następuje zwrot kosztów za towary. Jeżeli Twój zwrot nie może być uznany skontaktujemy się z Tobą niezwłocznie z informacją zwrotną.

Informacje dotyczące Twojego zwrotu lub reklamacji przekazujemy e-mailem po weryfikacji zgłoszenia na wskazany adres podany podczas składania zamówienia. W razie przedłużającego się okresu oczekiwania na informacje, prosimy o kontakt poprzez formularz kontaktowy readytopole.pl/kontakt.

OBSŁUGA KLIENTA

Wszelkie pytania dotyczące naszej odzieży możesz składać za pomocą formularza
kontaktowego dostępnego na stronie readytopole.pl/kontakt lub dzwoniąc na numer 730-559-751 .

Nasz infolinia dostępna jest od poniedziałku do piątku w godzinach 9-15. Poza godzinami pracy infolinii prosimy o skorzystanie z formularza kontaktowego dostępnego na stronie readytopole.pl/kontakt.

Koszyk
Scroll to Top