FAQ - Najczęściej zadawane pytania
ZAMÓWIENIA
1. Jaki jest standardowy czas realizacji mojego zamówienia?
Każde zamówienie realizujemy na bieżąco. Zazwyczaj po otrzymaniu płatności pakowanie oraz wysyłka nie przekracza 12h. Zamówienia złożone w weekend i święta realizowane są następnego dnia roboczego. Maksymalny czas realizacji zamówienia to 14 dni.
Jeżeli chcesz otrzymać informację o statusie zamówienia skorzystaj z formularza kontaktowego znajdującego się na stronie readytopole.pl\kontakt. Jeżeli zależy Ci na tym, aby Twoja przesyłka dotarła do Ciebie w weekend albo w inny sposób niewskazany w opcjach dostawy skontaktuj się z nami.
2. Czy istnieje możliwość przymierzenia produktów przed zakupem?
Stałą ekspozycję ubrań do pole dance na bieżąco aktualizujemy tutaj. Preferujemy tworzenie jednorazowych wydarzeń ponad stałą wystawę w studio, bo bardziej niż na bezpośredniej sprzedaży zależy nam, aby dowiedzieć się czego tak naprawdę potrzebują nasze klientki, czego brakuje im w strojach do pole dance, co jest najbardziej wartościowe dla nich. Bardzo często tworzymy wydarzenia, gdzie pojawiają się nasze ubrania. Podczas eventów przeprowadzanych przez nas jest możliwość przymiarki oraz zakupu. Zapisz się do newslettera oraz śledź nasz IG i FB, aby być na bieżąco z wszystkimi wydarzeniami.
3. Czy mogę zmienić zamówienie?
Wszelkich zmian w zamówieniu można dokonać jedynie przed nadaniem przesyłki. W tym celu najszybciej skontaktujesz się z nami za pośrednictwem IG lub FB. Po przekazaniu informacji do firmy kurierskiej nie ma możliwości na wprowadzenie zmian, ale można dokonać wymiany lub zwrotu zamówionego produktu.
Wszystkie niezbędne informacje jak dokonać wymiany lub zwrotu zakupionych produktów znajdują się na stronie readytopole.pl\wymiana-i-zwroty.
PŁATNOŚCI
1. W jaki sposób mogę opłacić swoje zamówienie?
W sklepie Ready to pole możesz dokonać płatności za swoje zamówienie na kilka
sposobów. Poniżej znajduję się lista dostępnych możliwości:
– Blik
– PayPal
– Przelewy24
– Przelew tradycyjny
– Za pobraniem
Korzystając z przelewu tradycyjnego należy pamiętać, aby w tytule umieścić numer zamówienia. Nie umieszczenie numeru zamówienia w tytule przelewu może skutkować wydłużeniem czasu realizacji zamówienia.
2. Jak zmienić sposób płatności dla mojego zamówienia?
Wyboru płatności można dokonać jednokrotnie podczas zakupu. W celu zmiany sposobu płatności należy anulować dotychczasowe zamówienie korzystając z formularza kontaktowe readytopole.pl/kontakt, a następnie złożyć nowe zamówienie.
Jeżeli nie satysfakcjonują Cię możliwe sposoby płatności prosimy o kontakt poprzez formularz kontaktowy readytopole.pl/kontakt.
3. Dlaczego nie mogę opłacić swojego zamówienia?
Płatności w naszym sklepie realizowane są przez operatorów zewnętrznych i nie mamy bezpośredniego wpływu na dostępność tych usług. Stale staramy się powiększać ilość sposobów w jaki możesz opłacić swoje zamówienia.
Jeżeli nie jesteś w stanie dokonać płatności za swoje zamówienie za pomocą dostępnych sposobów płatności skontaktuj się z nami korzystając z formularza kontaktowego readytopole.pl/kontakt.
DOSTAWA
1. W jaki sposób realizujecie dostawy produktów?
Dostawy produktów realizujemy na kilka sposobów. Wszystkie aktualne opcje znajdziesz w zakładce readytopole.pl/dostawa.
Zamówienia o wartości powyżej 400 zł wysyłamy z darmową dostawą do Paczkomatu.
2. Jaki jest czas dostawy?
Nadanie produktów do wysyłki z naszego sklepu zazwyczaj nie przekracza 1 dnia roboczego. Maksymalny czas realizacji zamówienia to 14 dni. W zależności od wybranej opcji dostawy czas realizacji może się nieznacznie różnić. Informację o przewidywanym czasie dostarczenia przesyłki otrzymasz od firmy kurierskiej, która została wybrana podczas zakupu.
3. Gdzie mogę sprawdzić status przesyłki?
Numer listu przewozowego przekazywany jest w wiadomości e-mail po nadaniu przesyłki. Dostępność informacji o Twojej przesyłce zależy od wybranego dostawcy podczas składania zamówienia.
4. Czy realizujecie dostawę za granicę?
Wysyłamy nasze produktu w obrębie całej Europy. W celu zamówienia produktu poza granice Polski prosimy o kontakt poprzez formularz kontaktowy readytopole.pl/kontakt. Przed realizacją zamówienia z wysyłką poza granice Polski musimy określić koszy wysyłki i doliczyć go do ceny zakupionych produktów.
5. Co zrobić, jeśli dostarczono mi uszkodzoną paczkę?
Jeżeli kurier dostarczył paczkę z widocznym uszkodzenie opakowania, prosimy o nie przyjmowanie jej od kuriera i kontakt za pomocą formularza kontaktowego readytopole.pl/kontakt z informacją zwrotną. Nadamy kolejną paczkę z Twoim zamówieniem, a problem z uszkodzoną paczką rozwiążemy z firmą kurierską. Jeżeli uszkodzona paczka została przyjęta, to po sprawdzeniu czy produkty wewnątrz są także uszkodzone, należy niezwłocznie skontaktować się z nami w celu udokumentowania uszkodzenia i rozpoczęcia procesu reklamacji w firmie kurierskiej. Prosimy wykonać dobrej jakości zdjęcia uszkodzonej odzieży oraz użyć formularza kontaktowego readytopole.pl/kontakt oraz opisać zaistniałą sytuację.
6. Co zrobić, jeśli paczka do mnie nie dotarła?
Realizacja zamówień zazwyczaj od zakupu do dostarczenia produktów nie powinna przekraczać kilku dni roboczych. W zależności od okresu w jakim dokonywany jest zakup (np. okres świąteczny) czas realizacji zamówienia oraz dostawy może nieznacznie się wydłużyć. W przypadku kiedy dostawa produktów nie została zrealizowana w ciągu 14 dni roboczych prosimy o kontakt poprzez formularz kontaktowy readytopole.pl/kontakt.
ZWROTY I REKLAMACJE
1. Czy mogę dokonać wymiany lub zwrotu?
Każdy produkt kupiony w sklepie Ready to pole podlega wymianie lub zwrotowi w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Wszystkie niezbędne informacje jak dokonać wymiany lub zwrotu zakupionych produktów znajdują się na stronie readytopole.pl\wymiana-i-zwroty. Produkty, które zamierzasz wymienić lub zwrócić nie mogą posiadać śladów użytkowania oraz muszą posiadać oryginalną metkę. Natomiast opakowanie, w którym wysyłamy produkty nie musi być zwracane. Koszt przesyłki w ramach zwrotu lub wymiany produktu ponosi sprzedawca (darmowy zwrot i wymiana).
Bardzo indywidualnie podchodzimy do stwierdzonych wad, uszkodzeń podczas przymierzania i tym podobnych kwestii. Każdą taką sytuacje staramy się rozwiązać jak najszybciej i w możliwie najwygodniejszy sposób. Wasze zadowolenie stawiamy na pierwszym miejscu. Bardzo prosimy o kontakt poprzez formularz kontaktowy, konto na IG lub FB.
2. Otrzymałam produkt, który posiada defekt.
Wszystkie produkty w naszym sklepie po procesie produkcji są sprawdzane w celu zadbania o jak najwyższą jakość wykonania. Jeżeli otrzymany przez Ciebie produkt posiada wadę skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego readytopole.pl/kontakt w celu rozwiązania problemu.
Bardzo indywidualnie podchodzimy do stwierdzonych wad, uszkodzeń podczas przymierzania i tym podobnych kwestii. Każdą taką sytuacje staramy się rozwiązać jak najszybciej i w możliwie najwygodniejszy sposób. Wasze zadowolenie stawiamy na pierwszym miejscu. Bardzo prosimy o kontakt poprzez formularz kontaktowy, konto na IG lub FB.
3. Wysłano mi nie ten kolor produktu/niewłaściwy rozmiar.
Prosimy o pilny kontakt z nami korzystając z formularza kontaktowego readytopole.pl/kontakt. Zweryfikujemy Twoje zamówienie, aby zidentyfikować problem. Dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie zamówienia były realizowane z najwyższą jakością, dlatego zajmiemy się Twoim zgłoszeniem niezwłocznie.
4. Czy paczka z moim zwrotem dotarła już do Waszego sklepu?
Przesyłki ze zwrotami są obsługiwane na bieżąco. Po weryfikacji zwracanego zamówienia następuje zwrot kosztów za towary. Jeżeli Twój zwrot nie może być uznany skontaktujemy się z Tobą niezwłocznie z informacją zwrotną.
5. Jaki jest status mojego zwrotu/reklamacji?
Informacje dotyczące Twojego zwrotu lub reklamacji przekazujemy e-mailem po weryfikacji zgłoszenia na wskazany adres podany podczas składania zamówienia. W razie przedłużającego się okresu oczekiwania na informacje, prosimy o kontakt poprzez formularz kontaktowy readytopole.pl/kontakt.
6. W jakim czasie otrzymam zwrot środków w ramach zwrotu towaru?
Zwrot środków z tytułu zwrotu zamówienia jest realizowany najszybciej jak to jest możliwe (najczęściej w ciagu 24h), ale nie później niż w ciagu 14 dni od momentu, w którym otrzymaliśmy zwracany towar.
Potwierdzenie zwrotu środków otrzymasz drogą e-mailową.
OBSŁUGA KLIENTA
1. Jak mogę skontaktować się z obsługą klienta?
Wszelkie pytania dotyczące naszej odzieży możesz składać za pomocą formularza
kontaktowego dostępnego na stronie readytopole.pl/kontakt.
2. W jakich godzinach mogę skontaktować się z obsługą klienta?
Obsługa klienta w naszym sklepie dostępna jest 24/7. Najszybszą opcją kontaktu jest wiadomość na IG lub FB, ale możesz także skorzystać z e-maila kontakt@readytopole.pl
PRODUKTY
1. Gdzie szyjecie ubrania?
Wszystkie nasze ubrania do pole dance oraz exotic powstają w polskich szwalniach, a szczególny nacisk kładziemy na współpracę lokalną, w sercu Trójmiasta. Dzięki współpracy z jedną, sprawdzoną szwalnią, możemy dokładnie kontrolować zarówno jakość, jak i każdy etap produkcji, zapewniając, że każda sztuka odzieży spełnia najwyższe standardy.
2. W jaki sposób pakujecie zamówienia?
Każde zamówienie pakujemy z myślą o tym, by już samo otwieranie paczki było dla Ciebie wyjątkowym doświadczeniem. Dbamy o każdy szczegół, abyś poczuła się, jakbyś robiła zakupy w ekskluzywnym butiku. Wierzymy w filozofię “less waste”, dlatego tam, gdzie to możliwe, korzystamy z materiałów podlegających recyklingowi, łącząc elegancję z dbałością o środowisko.
3. Jak dobrać odpowiedni rozmiar ubrań do pole dance oraz strojów exotic pole dance?
Przy każdym produkcie znajduje się tabela wymiarów, która ma Ci pomóc w wyborze idealnego, dopasowanego do Twojej sylwetki rozmiaru. Gdybyś jednak miała wątpliwości lub chciała się upewnić, który rozmiar powinnaś wybrać, napisz do nas. Najszybszą opcją kontaktu jest wiadomość na IG lub FB, ale możesz także skorzystać z e-maila kontakt@readytopole.pl.
Dokładamy wszelkich starań, aby Twoje zamówienie zostało zrealizowane szybko i zgodnie z Twoimi oczekiwaniami. Oferujemy profesjonalne doradztwo na etapie składania zamówienia, aby jak najlepiej dopasować produkt do Twoich potrzeb. Cenimy Twój i nasz czas, dlatego robimy wszystko, by minimalizować konieczność wymiany towaru. Twoja pełna satysfakcja jest dla nas priorytetem, więc jeśli po zakupie produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, powoduje dyskomfort lub po prostu Ci nie odpowiada, skontaktuj się z nami. Jesteśmy tu dla Ciebie.
4. Czy ramiączka w topach są regulowane?
Każdy top do pole dance posiada regulowane ramiączka, aby dać Ci możliwość idealnego dopasowania do Twojej sylwetki. Dodatkowo w nowych produktach zaczęliśmy stosować rozwiązanie, które ma na celu zmniejszenie wpijania się ramiączek w ramiona oraz nadmiernego naciągania materiału. W tym celu zaczęliśmy stosować wzmocnione ramiączka, aby zapewnić jeszcze większy support i komfort noszenia.
5. Czy topy dobrze trzymają biust?
Topy do pole dance bardzo dobrze trzymają biust dzięki pełnym miseczkom, wzmocnionym ramiączkom oraz gumie pod biustem. Wszystkie te elementy mają poprawić Twój komfort noszenia i zapewnić, aby biust podczas treningu pozostawał na swoim miejscu. Gdybyś jednak miała wątpliwości lub chciała się upewnić czy dany top jest odpowiedni dla Ciebie skontaktuj się z nami. Najszybszą opcją kontaktu jest wiadomość na IG lub FB, ale możesz także skorzystać z e-maila kontakt@readytopole.pl
6. Jaki strój do pole dance wybrać, jeśli dopiero zaczynam trenować?
Jeśli dopiero rozpoczęłaś trenować pole dance polecamy Ci wybrać stroje z kolekcji Rtp N°5. Są to bestsellery, które uwielbiają dziewczyny na każdym etapie trenowania. Są w naszej ofercie od początku prowadzenia marki Ready to pole.
7. Które szorty posiadają najwyższy stan?
Wszystkie posiadane przez nas spodenki do pole dance posiadają podwyższony stan. Spośród wszystkich dostępnych kolekcji najwyższy będą miały szorty Libre oraz szorty Daisy Love.